Niezawodna, bezawaryjna i bardzo uniwersalna platformowa
przyczepa PRONAR T022. Doskonale sprawdza się w transporcie ładunków objętościowych, wymagających dużych, prostych powierzchni, głównie do przewozu bel słomy i sianokiszonki, palet i europalet. Niska konstrukcja z płaskimi rantami ułatwia załadunek i nie uszkadza zafoliowanych bel, zwiększając znacznie funkcjonalność przyczepy. Można regulować długość platformy ładunkowej i dopasować długość ładunkową do parametrów ładunku. Odpowiednie pokrycie malarskie wysokiej jakości lakierami chemoutwardzalnymi zapewnia ochronę przed korozją. Dłuższą żywotność pojazdu zapewnia stabilne i mocne zawieszenie na resorach parabolicznych.
lekka, stabilna konstrukcja i optymalna grubość podłogi
wysokość ścian dostosowana do transportu dwóch warstw bel, nisko zwieszona konstrukcja ułatwiająca załadunek
szerokość powierzchni ładunkowej dostosowana do przewozu europalet i euro skrzyń
wbudowane tylne zabezpieczenie najazdowe zgodnie z dyrektywami UE, homologowane dyszle pociągowe ze sprężyną pociągową
optymalny rozstaw kół i osi i szerokie ogumienie przystosowane są do pracy na łące i w polu
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita |
11000 |
(kg) |
Dopuszczalna masa całkowita: |
10000 |
[kg] |
Ładowność: |
7360 |
[kg] |
Masa własna: |
2640 |
[kg] |
Powierzchnia ładunkowa: |
16,4 (17,7*) |
[m 2] |
Długość platformy ładunkowej: |
6740 (7270) |
[mm] |
Szerokość powierzchni ładunkowej **: |
2435 |
[mm] |
Wymiary gabarytowe (długość***/szerokość/ wysokość) |
9135/2500/2780 |
[mm] |
Wysokość drabinek (od powierzchni ładunkowej) |
1680 |
[mm] |
Grubość blachy podłogi: |
3 |
[mm] |
Wysokość platformy od podłoża: |
1100 |
[mm] |
Rozstaw kół: |
1730 |
[mm] |
Zawieszenie: |
resory paraboliczne |
Rozmiar ogumienia: |
400/60-15,5 |
Prędkość konstrukcyjna: |
40 |
[km/h] |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: |
62,5/45,9 |
[KM/kW] |
*Z wysuniętą ramą tylną przedłużającą platformę
**Szerokość skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET
***Ze schowaną ramą tylną
Wyposażenie standardowe:
· Platforma ładunkowa z płaskimi rantami bocznymi
· Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
· Rodzaj dyszla: dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
· Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
· Rodzaj podpory dyszla: nożycowa hydrauliczna
· Drabinki oporowe: przednia i tylna
· Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
· Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie
· Postojowy hamulec ręczny z korbą
· Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi
· Tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną
· Tylne gniazdo elektryczne
· Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
· Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR
· Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Opcjonalnie na życzenie klienta montowane są:
· Zaczep dyszla: sztywny z okiem 40mm
· Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40 mm
· Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
· Instalacja hamulcowa hydrauliczna
· Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
· Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna )
· Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym
· Tylny zaczep manualny, sztywny ( D=44kN )*
· Koło zapasowe luzem
· Koła z ogumieniem 360/65-16
· Plastikowe błotniki kół tylnych na ocynkowanych wspornikach
· Boczne zabezpieczenia najazdowe wg 89/297/EWG
· Skrzynka narzędziowa
· Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
* zaczep nie spełnia wymaganej siły uciągu do normalnego transportowania drugiej przyczepy, przyczepa nie jest przeznaczona do holowania drugiej przyczepy wg dokumentacji homologacyjnej