- Wybierz kategorię -

Maszyny rolnicze / Przyczepy do bel / Przyczepy do bel PRONAR

Maszyny rolnicze / Przyczepy do bel / Przyczepy do bel PRONAR
Przyczepa PRONAR T022
Niezawodna, bezawaryjna i bardzo uniwersalna platformowa przyczepa PRONAR T022. Doskonale sprawdza się w transporcie ładunków objętościowych, wymagających dużych, prostych powierzchni, głównie do przewozu  bel słomy i sianokiszonki,  palet i europalet. Niska konstrukcja z płaskimi rantami ułatwia załadunek i nie uszkadza zafoliowanych bel, zwiększając znacznie funkcjonalność przyczepy. Można regulować długość platformy ładunkowej i dopasować długość ładunkową do parametrów ładunku. Odpowiednie pokrycie malarskie wysokiej jakości lakierami chemoutwardzalnymi zapewnia ochronę przed korozją. Dłuższą żywotność pojazdu zapewnia stabilne i mocne zawieszenie na resorach parabolicznych.
lekka, stabilna konstrukcja i optymalna grubość podłogi
wysokość ścian dostosowana do transportu dwóch warstw bel, nisko zwieszona konstrukcja ułatwiająca załadunek
szerokość powierzchni ładunkowej dostosowana do przewozu europalet i euro skrzyń
wbudowane tylne zabezpieczenie najazdowe zgodnie z dyrektywami UE, homologowane dyszle pociągowe ze sprężyną pociągową
optymalny rozstaw kół i osi i szerokie ogumienie przystosowane są do pracy na łące i w polu
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 11000 (kg)
Dopuszczalna masa całkowita: 10000 [kg]
Ładowność: 7360 [kg]
Masa własna: 2640 [kg]
Powierzchnia ładunkowa: 16,4 (17,7*) [m 2]
Długość platformy ładunkowej: 6740 (7270) [mm]
Szerokość powierzchni ładunkowej **: 2435 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość***/szerokość/ wysokość) 9135/2500/2780 [mm]
Wysokość drabinek (od powierzchni ładunkowej) 1680 [mm]
Grubość blachy podłogi: 3 [mm]
Wysokość platformy od podłoża: 1100 [mm]
Rozstaw kół: 1730 [mm]
Zawieszenie: resory paraboliczne
Rozmiar ogumienia: 400/60-15,5
Prędkość konstrukcyjna: 40 [km/h]
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 62,5/45,9 [KM/kW]
*Z wysuniętą ramą tylną przedłużającą platformę
**Szerokość skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET
***Ze schowaną ramą tylną
Wyposażenie standardowe:
·        Platforma ładunkowa z płaskimi rantami bocznymi
·        Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
·        Rodzaj dyszla: dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
·        Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
·        Rodzaj podpory dyszla: nożycowa hydrauliczna
·        Drabinki oporowe: przednia i tylna
·        Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
·        Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie
·        Postojowy hamulec ręczny z korbą
·        Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi
·        Tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną
·        Tylne gniazdo elektryczne
·        Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
·        Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR
·        Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
 
Opcjonalnie na życzenie klienta montowane są:
·        Zaczep dyszla: sztywny z okiem 40mm
·        Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40 mm
·        Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
·        Instalacja hamulcowa hydrauliczna
·        Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
·        Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna )
·        Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym
·        Tylny zaczep manualny, sztywny ( D=44kN )*
·        Koło zapasowe luzem
·        Koła z ogumieniem 360/65-16
·        Plastikowe błotniki kół tylnych na ocynkowanych wspornikach
·        Boczne zabezpieczenia najazdowe wg 89/297/EWG
·        Skrzynka narzędziowa
·        Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
* zaczep nie spełnia wymaganej siły uciągu do normalnego transportowania drugiej przyczepy, przyczepa nie jest przeznaczona do holowania drugiej przyczepy wg dokumentacji homologacyjnej
 

Ta strona korzysta z cookies OK