- Wybierz kategorię -

Maszyny rolnicze / Przyczepy do bel / Przyczepy do bel PRONAR

Maszyny rolnicze / Przyczepy do bel / Przyczepy do bel PRONAR
Przyczepa PRONAR T025M
Niezawodna, bezawaryjna i bardzo uniwersalna przyczepa platformowa. Doskonale sprawdza się w transporcie ładunków objętościowych, wymagających dużych, prostych powierzchni, głównie do przewozu  bel słomy i sianokiszonki,  palet i europalet. W zmodernizowanej wersji  przyczepy Pronar T025 – Pronar T025M używa się wzmocnionych płyt podłogowych  o grubości 4 mm. Platforma wykonana jest z wykorzystaniem tylko jednej spoiny centralnej, co ma znaczący wpływ na likwidację ognisk korozji.  Można regulować długość platformy ładunkowej i dopasować długość ładunkową do parametrów ładunku. Odpowiednie pokrycie malarskie wysokiej jakości lakierami chemoutwardzalnymi zapewnia ochronę przed korozją. Dłuższą żywotność pojazdu zapewnia stabilne i mocne zawieszenie na resorach parabolicznych.
lekka, stabilna konstrukcja, platforma ze wzmocnioną płytą podłogową z blachy o grubości 4 mm
wysokość ścian dostosowana do transportu dwóch warstw bel, nisko zwieszona konstrukcja ułatwiająca załadunek
szerokość powierzchni ładunkowej dostosowana do przewozu europalet i euro skrzyń
zaokrąglone ranty boczne przyczepy zabezpieczają go przez zsunięciem się z platformy nie powodując uszkodzeń bel owiniętych folią
optymalny rozstaw kół i osi, szerokie ogumienie przystosowane jest do pracy na łące i w polu
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 13000 (kg)
Dopuszczalna masa całkowita: 12000 [kg]
Ładowność: 9040 [kg]
Masa własna: 2960 [kg]
Powierzchnia ładunkowa: 16,4 (17,7*) [m 2]
Długość platformy ładunkowej: 6495 [mm]
Szerokość powierzchni ładunkowej (z rantami/bez rantów) 2517/2410 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 9135/2550/2860 [mm]
Wysokość drabinek (od powierzchni ładunkowej) 1680 [mm]
Grubość blachy podłogi: 4 [mm]
Wysokość platformy od podłoża: 1180 [mm]
Rozstaw kół: 1820 [mm]
Zawieszenie: resory paraboliczne
Rozmiar ogumienia: 500/50-17
Prędkość konstrukcyjna: 40 [km/h]
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 72,8/53,5 [KM/kW]
*Z wysuniętą ramą tylną przedłużającą platformę
**Szerokość skrzyni ładunkowej przystosowanej do transportu EUROPALET
***Ze schowaną ramą tylną
Wyposażenie standardowe:
·        Platforma ładunkowa z wyprofilowanymi rantami bocznymi
·        Wzmocniona płyta platformy ładunkowej
·        Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
·        Rama podwozia przystosowana do montażu zaczepu tylnego
·        Platforma załadowcza z wyprofilowanymi rantami bocznymi
·        Rodzaj dyszla: dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
·        Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
·        Rodzaj podpory dyszla: nożycowa hydrauliczna
·        Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach, przednia i tylna
·        Otwory przydatne do zaczepiania pasów na brzegach platformy
·        Otwory przydatne do zaczepiania pasów na drabinkach oporowych
·        Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
·        Postojowy hamulec ręczny z korbą
·        Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi
·        Tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną
·        Tylne gniazdo elektryczne
·        Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
·        Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR
·        Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
 
Opcjonalnie na życzenie klienta montowane są:
·        Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 40mm
·        Tylny zaczep manualny, sztywny
·        Boczne zabezpieczenia najazdowe wg 89/297/EWG
·        Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
·        Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
·        Instalacja hamulcowa hydrauliczna
·        Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna )
·        Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym)
·        Dwa urządzenia z zapadką do zwijania pasów lub lin zabezpieczających ładunek
·        Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach: przednia i tylna z mocowaniem każdej za pomocą czterech śrub
·        Plastikowe błotniki kół tylnych na ocynkowanych wspornikach
·        Koło zapasowe luzem
·        Skrzynka narzędziowa
·        Koła z ogumieniem 520/50-17
·        Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC
·        Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się

Ta strona korzysta z cookies OK