- Wybierz kategorię -

Maszyny rolnicze / Maszyny komunalne / Przyczepy / Przyczepy komunalne / Przyczepy hakowe i kontenery PRONAR

Maszyny rolnicze / Maszyny komunalne / Przyczepy / Przyczepy komunalne / Przyczepy hakowe i kontenery PRONAR
Przyczepa PRONAR T285/1
Uniwersalna przyczepa, która może pracować przez cały rok w rolnictwie, budownictwie i gospodarce odpadami! Idealne rozwiązanie dla firm oraz gmin, które poszukują uniwersalnego i wytrzymałego sprzętu do różnych zadań związanych z utrzymaniem czystości i pracami ziemno-drogowymi.
Przyczepa PRONAR T285/1 cechuje się większą ładownością (podniesiono ją o 2 tony), którą udało się osiągnąć poprzez wprowadzenie szerszego układu osi, który wynosi 1810 mm. Konstrukcja przyczepy wykonana jest z profili stalowych zamkniętych zapewniających doskonałą wytrzymałość. Wprowadzenie osi skrętnej w systemie tandem dodatkowo wpływa korzystnie na zmniejszenie eksploatacji podłoża (niszczenie darni) jak również obniżenie eksploatacji opon i redukcję zużycia paliwa.
może być wykorzystywana przez cały rok w pracach polowych, porządkowych oraz budowlanych
Ponad 30 opcji dodatkowych pozwalających dopasować przyczepę do indywidualnych potrzeb
wyposażona jest w nowoczesny układ hydrauliczny pozwalający na współpracę z mniejszymi ciągnikami
precyzyjne wykonanie z najlepszych materiałów zapewnia właścicielowi praktycznie wieczyste użytkowanie
 
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita            24000    [kg]
Dopuszczalna masa całkowita     23000    [kg]
Ładowność         17760* [kg]
Masa własna przyczepy hakowej               5240      [kg]
Długość kontenera          7313      [mm]
Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem  7413/8413          [mm]
Szerokość bez kontenera              2550      [mm]
Szerokość z kontenerem               2550      [mm]
Wymiary przyłączeniowe kontenera: Wysokość haka: Rozstaw rolek:        1450/15701060 [mm]
Dopuszczalne wymiary przyłączonego kontenera:                            
Długość całkowita (min/max)      5400/6400          [mm]
Długość wewnętrzna (min/max)  5000/6000          [mm]
Szerokość całkowita:      Max. 2550          [mm]
Wysokość pojazdu (bez kontenera/z kontenera)  2981/3650**     [mm]
Maksymalny kąt wywrotu kontenera/zapotrzebowanie oleju        53/18    [˚/l]
Rozstaw kół        2000      [mm]
Zawieszenie        Resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla     3000      [kg]
Rozmiar ogumienia         445/65R22,5 RE
Prędkość konstrukcyjna  40          [km/h]
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika          125/92  [KM/kW]
T285/1 Wyposażenie standardowe:
•             Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili
•             Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z zaczepami ciągnika ( hitch, piton fix, transportowy )
•             Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z zaczepami ciągnika -hitch, piton fix
•             Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym ( układ wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika )
•             Zawieszenie tandem na resorach parabolicznych z rozstawem osi 1810mm, z przednią osią sztywną i tylną osią kierowaną biernie z instalacją hydrauliczna blokady skrętu, hamulce bębnowe o wymiarach 400×140 (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr z ciągnika )
•             Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
•             Postojowy hamulec ręczny z korbą
•             Ręcznie wysuwany zderzak tylny z możliwością blokady w trzech położeniach ( w zależności od długości przewożonego kontenera)
•             Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi
•             Plastikowe błotniki nad kolami
•             Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
•             Centralny układ hydrauliczny z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych sterowany rozdzielaczem hydraulicznym ciągnika (dla ciągników z 3 parami wyjść hydraulicznych) realizujący funkcje:
•             Hydrauliczna blokada zawieszenia
•             Hydrauliczna blokada kontenera
•             Hydrauliczny wywrót z hydraulicznym przełączaniem hakowiec/wywrotka
•             Hydrauliczna rama haka
•             Świetlna informacja o położeniu hakowiec/wywrotka
•             Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera i regulowana w dwóch położeniach wysokością (przystosowanie do kontenerów wykonanych wg DIN 30722 i kontenerów wg SS 3021
•             Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
•             Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
 
 
Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):
•             Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z transportowym zaczepem ciągnika
•             Zaczep dyszla sztywny K80mm do łączenia z kulowym zaczepem ciągnika
•             Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm do łączenia z zaczepami ciągnika -hitch, piton fix
•             Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
•             Podpora dyszla teleskopowa z przetyczką
•             Boczne osłony przeciwnajazdowe
•             Skrzynka narzędziowa
•             Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
•             Instalacja hamulcowa hydrauliczna
•             Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna )
•             Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )
•             Wyjście na tył instalacji hamulcowej
•             Własny układ hydrauliczny, ze zbiornikiem oleju, pompą, przekładnią i wałem przekaźnika mocy, sterowany elektrycznie, przewodowo, z kabiny ciągnika trzema funkcjami pojazdu ( blokada zawieszenia, ruch ramy haka, ruch ramy wychylnej )
•             Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika Centralnym układem hydraulicznym (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr z ciągnika )
•             Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika Centralnym układem hydraulicznym i wyjściem instalacji z tyłu przyczepy (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr z ciągnika )
•             Para wyjść instalacji hydraulicznej z tyłu (do zasilania np. hydraulicznej klapy kontenera)
•             Stabilizator zawieszenia dla zoptymalizowania właściwości jezdnych ( komplet na jedną oś )
•             Koła z ogumieniem 445/65R22,5
•             Koła z ogumieniem 500/60R22,5
•             Koła z ogumieniem 550/60-22,5
•             Koła z ogumieniem 560/60R22,5
•             Koła z ogumieniem 600/55-22,5 – Szerokość przyczepy przekracza 2550mm
•             Koła z ogumieniem 600/50R22,5 – Szerokość przyczepy przekracza 2550mm
•             Koła z ogumieniem 620/50R22,5 – Szerokość przyczepy przekracza 2550mm
•             Koło zapasowe luzem
•             Metalowe błotniki nad kołami
•             Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się

Ta strona korzysta z cookies OK