- Wybierz kategorię -

Maszyny rolnicze / Przyczepy / Przyczepy dwuosiowe PRONAR

Maszyny rolnicze / Przyczepy / Przyczepy dwuosiowe PRONAR
Przyczepa PRONAR T680H
Przyczepa PRONAR T680H o masie całkowitej 18 ton jest przyczepą rolniczą dwuosiową przystosowaną do transportu płodów i produktów rolnych sypkich oraz produktów w euro – i skrzyniopaletach. Trójstronny wywrót  pozwala na swobodny rozładunek w różnych miejscach. Przyczepa ma hydraulicznie unoszoną boczną ścianę bez słupka środkowego, co daje nieograniczony dostęp do powierzchni ładunkowej. Skrzynia doszczelniona jest uszczelką gumową. Ściana boczna jest ryglowana (lub odryglowywana przed unoszeniem) przy pomocy instalacji hydraulicznej, wyposażonej w system zabezpieczeń, uniemożliwiający otwarcie i utratę ładunku przy nieoczekiwanym rozszczelnieniu się układu. Z prawej strony i z tyłu zastosowano dolne ściany uchylne, pozwalające na wyładunek materiałów sypkich.
mocna i uniwersalna skrzynia ładunkowa z szerokością wewnętrzną 2,42 m umożliwia transport na skrzynio paletach oraz bel o szer. 1,2 m
mocna rama podwozia z prostokątnych profili zamkniętych, mogąca przenosić duże i złożone obciążenia ze stabilizacją trójstronnego wywrotu oraz mocne zawieszenie na resorach parabolicznych  z osiami przystosowanymi do prędkości 60km/h.
w standardzie koło zapasowe w koszu mocowanym pod pojazdem 
dzięki dostępności wielu dodatkowych opcji możliwe jest wyposażanie przyczepy wg potrzeb klienta np. możliwość wyposażenia przyczepu w nadstawy boczne z prawej strony o wysokości 500 mm, przystosowane do przewozu zielonek spod sieczkarni do silosów (rośliny motylkowe, trawy, czy kukurydza)
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 20000 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita: 18000* [kg]
Ładowność: 12980** [kg]
Masa własna: 5020 [kg]
Pojemność ładunkowa: 20,3    [m 3]
Powierzchnia ładunkowa: 12,1 [m 2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 5020 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 2420*** [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 7300/2550/3070 [mm]
Wysokość ścian skrzyni: 800+900 [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany: 5/2,5 [mm]
Wysokość platformy od podłoża:   1390 [mm]
Rozstaw kół: 1900 [mm]
Zawieszenie: Resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla - [kg]
Rozmiar ogumienia: 385/65 R22,5 RE
Prędkość konstrukcyjna: 40 [km/h]
System wywrotu: trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1980mm/18L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 109,2/80,3 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : 47/47 [˚]
*Parametr – dopuszczalna masa całkowita – w zależności od ograniczeń prawnych na danym rynku sprzedaży, może się różnić od podanego
** Parametr uzależniony od ograniczeń prawnych na danym rynku oraz od kompletacji, może się różnić od podanego
***Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
T680H Wyposażenie standardowe:
Skrzynia ładunkowa ze specjalnym systemem otwierania ścian, z lewą ścianą 1700mm wysokości unoszoną hydraulicznie, z prawą ścianą 800mm uchylną
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
Ściany z uszczelnieniem gumowym, z wysokiej jakości, mocnych, profili PF800mm z obrzeżem 60mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zamkami
Ściana lewa, 1700mm wysokości, z automatycznym ryglowaniem – unoszona hydraulicznie,
Ściana prawa, dolna 800mm z centralnym ryglowaniem – system uchylny
Ściana tylna, dolna 800mm z centralnym ryglowaniem – system uchylny
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel typu V z homologacją, z zaczepem sztywnym, z okiem 40mm, z regulacją wysokości
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Osie na 60 km/h
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki kół tylnych – plastikowe
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
 
T680H Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne) :
·        Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
·        Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm *
·        Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
·        Instalacja hamulcowa hydrauliczna
·        Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
·        Plandeka rolowana ze stelażem
·        Balkon na ścianie przedniej
·        Nadstawy 500mm do zielonki z prawej strony przyczepy
·        Rynna zsypowa tylna na szerokości szybra zsypowego
·        Ślimak wyładowczy do ziarna o wydajności 30 t/h, zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min, *
·        Dwa szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
·        Koła z ogumieniem 385/65 R22,5
·        Koła z ogumieniem 425/65 R22,5
·        Koła z ogumieniem 550/45 R22,5
·        Koła z ogumieniem 500/60 R22,5
·        Kosz koła zapasowego tylko do kół : 385/65 R22,5 i 425/65 R22,5
·        Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy , z korbą na wyposażeniu, tylko do kół : 385/65 R22,5 i 425/65 R22,5
·        Koło zapasowe
·        Tylny zaczep automatyczny
·        Dodatkowe plastikowe błotniki tylne – przy kołach przednich
·        Dodatkowe plastikowe błotniki przednie – przy kołach tylnych
·        Boczne zabezpieczenia (osłony )
·        Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
·        Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
* Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm nie jest zalecany do zastosowania w przyczepie, może mieć zastosowanie w szczególnych przypadkach
 

Ta strona korzysta z cookies OK