- Wybierz kategorię -

Maszyny rolnicze / Przyczepy / Przyczepy dwuosiowe PRONAR

Maszyny rolnicze / Przyczepy / Przyczepy dwuosiowe PRONAR
Przyczepa PRONAR T680P
Przyczepa PRONAR T680P o masie całkowitej 18 ton jest przyczepą rolniczą dwuosiową przystosowaną do transportu płodów i produktów rolnych sypkich oraz produktów w euro – i skrzyniopaletach. Trójstronny wywrót  pozwala na swobodny rozładunek w różnych miejscach oraz znacząco wpływa na funkcjonalność przyczepy. Uchylno – rozwierny system otwierania ściany bocznej pozwala na wygodny załadunek i wyładunek. Ściany skrzyni ładunkowej przyczepy PRONAR T680P wykonane są ze specjalnej oraz wodoodpornej sklejki – wytrzymały oraz lekki materiał odporny na korozję.  W aluminiowych obramowaniach zamontowana jest uszczelka co pozwala na transport materiałów o małej granulacji np. rzepaku.
portalowy system drzwi bocznych ułatwia załadunek, drzwi portalowe mogą znajdować się z prawej lub lewej strony przyczepy
mocna i uniwersalna skrzynia ładunkowa z szerokością wewnętrzną 2,42 m umożliwia transport na skrzynio paletach oraz bel o szer. 1,2 m
mocna rama podwozia z prostokątnych profili zamkniętych, mogąca przenosić duże i złożone obciążenia ze stabilizacją trójstronnego wywrotu oraz mocne zawieszenie na resorach parabolicznych  z osiami przystosowanymi do prędkości 60km/h.
w standardzie koło zapasowe w koszu mocowanym pod pojazdem  
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 20000 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita: 18000* [kg]
Ładowność: 13160** [kg]
Masa własna: 4840 [kg]
Pojemność ładunkowa: 19,5    [m 3]
Powierzchnia ładunkowa: 12,7 [m 2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 5250 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 2410*** [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) 7300/2550/3250 [mm]
Wysokość ścian skrzyni: 1540 [mm]
Materiał ścian: Sklejka wodoodporna
Grubość podłogi/ściany: 5/18 [mm]
Wysokość platformy od podłoża: 1390 [mm]
Rozstaw kół: 1900 [mm]
Zawieszenie: Resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla - [kg]
Rozmiar ogumienia: 385/65 R22,5 RE
Prędkość konstrukcyjna: 40 [km/h]
System wywrotu: trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1980mm/18L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 109,2/80,3 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : 47/47 [˚]
*Parametr – dopuszczalna masa całkowita – w zależności od ograniczeń prawnych na danym rynku sprzedaży, może się różnić od podanego
** Parametr uzależniony od ograniczeń prawnych na danym rynku oraz od kompletacji, może się różnić od podanego
***Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
T680P Wyposażenie standardowe:
Skrzynia ładunkowa ze specjalnym systemem otwierania ścian, z lewą ścianą rozwierno – uchylną
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany ze sklejki wodoodpornej obustronnie foliowanej gr. 18 mm, z obrzeżem z profili aluminiowych, z uszczelkami gumowymi, z odkuwanymi zamkami
Ściana lewa, ze słupkiem środkowym, nie dzielona, 1540mm wysokości, system rozwierno – uchylny
Ściana prawa, ze słupkiem środkowym, dzielona, 800mm+740mm wysokości, system – uchylny
Ściana tylna, 1540mm wysokości, nie dzielona, 1540mm wysokości, system – uchylny
Stelaż plandeki
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel typu V z homologacją, z zaczepem sztywnym, z okiem 40mm, z regulacją wysokości
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Osie na 60 km/h
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki kół tylnych – plastikowe
Boczne oświetlenie obrysowe
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka ścian – sklejki foliowanej – brązowy ciemny
 
T680P Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):
·        Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
·        Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm *
·        Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
·        Instalacja hamulcowa hydrauliczna
·        Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
·        Plandeka rolowana
·        Balkon na ścianie przedniej
·        Trzy szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
·        Rynna zsypowa tylna na szerokości szybra zsypowego
·        Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
·        Ślimak wyładowczy do ziarna o wydajności 30 t/h, zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min, *
·        System zsypu (blachy boczne i tylne)
·        Skrzynia ładunkowa ze specjalnym systemem otwierania ścian z prawą ścianą portalową ( Ściana prawa, ze słupkiem środkowym, nie dzielona, 1540mm wysokości, system uchylno – rozwierny, Ściana lewa, ze słupkiem środkowym, dzielona, 800mm+740mm wysokości, system – uchylny )
·        Koła z ogumieniem 385/65 R22,5
·        Koła z ogumieniem 425/65 R22,5
·        Koła z ogumieniem 550/45 R22,5
·        Koła z ogumieniem 500/60 R22,5
·        Kosz koła zapasowego tylko do kół : 385/65 R22,5 i 425/65 R22,5
·        Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy , z korbą na wyposażeniu, tylko do kół : 385/65 R22,5 i 425/65 R22,5
·        Koło zapasowe
·        Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 2,3m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy )
·        Tylny zaczep automatyczny
·        Dodatkowe plastikowe błotniki tylne – przy kołach przednich
·        Dodatkowe plastikowe błotniki przednie – przy kołach tylnych
·        Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej strony
·        Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z prawej strony
·        Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej i prawej strony
·        Boczne zabezpieczenia (osłony )
·        Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
·        Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
* Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm nie jest zalecany do zastosowania w przyczepie , może mieć zastosowanie w szczególnych przypadkach
 

Ta strona korzysta z cookies OK