- Wybierz kategorię -

Maszyny rolnicze / Maszyny komunalne / Przyczepy / Przyczepy komunalne / Przyczepy budowlane PRONAR

Maszyny rolnicze / Maszyny komunalne / Przyczepy / Przyczepy komunalne / Przyczepy budowlane PRONAR
Przyczepa PRONAR T701
Przyczepa PRONAR T701 doskonale się sprawdza w transportowaniu gruzu, kamieni, żwiru i innych materiałów lub odpadów budowlanych używanych i powstających przy budowach czy rozbiórkach. Konstrukcyjnie dopuszczalna masa całkowita tego modelu wynosi 24 tony. Skrzynia ładunkowa o ponadprzeciętnych parametrach umożliwia użytkowanie przyczepy w trudnych warunkach przez wiele lat. Wymagający klient ma możliwość wyboru zawieszenia typu „bogie” lub też biernie kierowanej tylnej osi z hydrauliczną blokadą skrętu. Kamieniarkę można doposażyć w wahliwą klapę tylną, dzięki której możliwe jest usypywanie równej warstwy sypkiego materiału, tak przydatne podczas budowy dróg.
skrzynia ładunkowa o grubości ścian 8 mm oraz podłogi 10 mm pozwala na dłuższe użytkowanie przyczepy
duży wybór wyposażenia dodatkowego pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie produktu do indywidualnych potrzeb
dzięki tylnemu zaczepowi oraz wyjściom instalacji hydraulicznej i hamulców możliwe jest podczepienie drugiej przyczepy
konstrukcja jest zgodna z normami i dyrektywami dotyczącymi bezpieczeństwa a zastosowanie hamulców bębnowych 400×140 (opcja) pozwala na szybkie zatrzymanie przyczepy wypełnionej ładunkiem
 
Dopuszczalna masa całkowita – konstrukcyjnie    24000    [kg]
Dopuszczalna masa całkowita / ładowność           21000 / 14840   [kg]
Masa własna:     6160      [kg]
Pojemność ładunkowa:  10,44     [m 3]
Długość oraz szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz       5600 / 2410        [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość)        7360/2550/2330              [mm]
Wysokość ścian skrzyni: 800        [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany:   10/8      [mm]
Obciążenie oka dyszla:   3000      [mm]
Zawieszenie:      resory paraboliczne
Rozmiar ogumienia:        385/65 R22,5 RE             
Prędkość konstrukcyjna:               40          [km/h]
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:         124,8/91,7          [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu)              60          [˚]
T701 Wyposażenie standardowe:
•             Skorupowa skrzynia ładunkowa
•             Hydrauliczna klapa tylna o wysokości 370mm uchylana do dołu.
•             Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
•             Uniwersalny dyszel sztywny amortyzowany resorem stalowym do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
•             Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
•             Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
•             Zawieszenie tandem na resorach parabolicznych z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach 400×120 (FAD – hamulce na 40km/h))
•             Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
•             Postojowy hamulec ręczny z korbą
•             Składane tylne zabezpieczenie z homologacją wg dyrektywy 70/221/EWG (zgodnie z 2006/20/WE)
•             Błotniki plastikowe osłaniające tylne i przednie koła
•             Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
•             Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi i wyjściem na tył
•             Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
•             Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym i grubymi linami zabezpieczającymi
•             Siłowniki teleskopowe wywrotu na zawieszeniu przegubowym
•             Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
•             Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
•             Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
•             Kolorystyka malowania ścian żółty RAL1007
 
T701 Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne):
•             Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
•             Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
•             Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
•             Skrzynia ładunkowa o szer. wewnętrznej 2410 wykonana z blachy trudnościeralnej
•             Klapa wahliwa – dla skrzyni o szerokości 2410
•             Skrzynia ładunkowa trapez 2196mm/2300mm wykonana z blachy zwykłej jakości.
•             Skrzynia ładunkowa trapez 2196mm/2300mm wykonana z blachy trudnościeralnej.
•             Hydrauliczna klapa tylna unoszona do góry z drzwiami otwieranymi jak wrota wyposażonymi w otwór zsypowy – tylko dla skrzyni o szer. wewnętrznej 2300mm
•             Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
•             Zawieszenie bogie na resorach piórowych z hydrauliczną blokadą wychylenia tylnej osi
•             Osie z hamulcami 400×140 (ADR)
•             Oś tylna skrętna, biernie kierowana z instalacją hydrauliczną blokady skrętu
•             Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa
•             Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB
•             Instalacja hamulcowa hydrauliczna
•             Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
•             Zaczep tylny manualny, amortyzowany
•             Zaczep tylny automatyczny
•             Koła z ogumieniem 385/65R22,5
•             Koła z ogumieniem 425/65R22,5 (16,5R22,5)
•             Koła z ogumieniem 445/65R22,5 (18R22,5)
•             Koła z ogumieniem 445/65R22,5 (18R22,5) RE
•             Koła z ogumieniem 550/60-22,5
•             Koła z ogumieniem 600/50R22,5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm
•             Koła z ogumieniem 600/55-22.5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm
•             Koła z ogumieniem 600/55-26,5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm, można stosować jedynie z hamulcami 400×140 (ADR)
•             Koła z ogumieniem 700/50-26.5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm, można stosować jedynie z hamulcami 400×140 (ADR)
•             Koła z ogumieniem 710/45-26.5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm, można stosować jedynie z hamulcami 400×140 (ADR)
•             Koło zapasowe luzem
•             Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
•             Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
 

Ta strona korzysta z cookies OK